Rejseplan

Så er vi endelig hjemme og vi har ingen rejseplaner foreløbig....
:-)
Så glade ser man ud, når man har fået sine boarding kort...

Sidste stop...

Vi havde efterladt størstedelen af vores bagage i Phuket, så vi skulle lige der forbi inden vi skulle mod Bangkok. Vi havde endnu 2 dejlige dage sammen med Bettina, Caroline og Pia. Drengene var taget til Asiens svar på Las Vegas for at være spilledjævle i nogle dage. Vi hyggede os ved poolen sammen med Caroline for første gang, da hun havde haft lidt småsygdom sidst vi var her. Dagen efter var vi en tur i Phuket Akvarium for at se fisk fra en lidt anden vinkel...

Om aftenen tog vi med natbus den 12 timer lange vej til Bangkok, hvor det var vores plan at have 2½ dag, inden vi skulle hjem til foråret i Danmark....

Vi blev klogere....

Der var jo noget med at der var en vulkan som var gået amok i Europa...
Nå men vi afventede hvad der skulle ske ved at gøre som planlagt, at være turister i Bangkok. Vi shoppede til den store guldmedalje og var en tur i The Grand Palace for at se fantastiske templer m.m.

Da vi kom hjem på hotellet den sidste planmæssige aften, gik det desværre op for os at vores fly også var aflyst, vi havde ellers håbet til det sidste. JJ kom igennem til BA (British Airways) kontor i Indien og de kunne først booke os ind på et fly hjem den 15. maj. GRRRRRRR.... Vi var ikke i godt humør da vi lagde os til at sove.

Næste morgen tog vi direkte ind på BAs kontor i Bangkok og fandt ud at vores fly igen var sat i spil omend en dag forsinket. Vi tog hjem til hotellet og så at vi havde en skriftlig bekræftelse på email om at vi skulle flyve samme aften. JJ kørte tilbage tilbage til BAs kontor for også her at få bekræftet at vi skulle flyve samme aften....

Qantas airways (BAs partner in crime) ville det anderledes, da vi kom i lufthavnen viste det sig at de havde givet vores pladser væk, så vi kunne ikke komme hjem. De var selvfølgelig meget kede af det bla bla bla....
JJ talte med 3 forskellige ansatte og de havde alle 3 forskellige historier...
Enden på det blev at vi blev indlogeret på et hotel og ville få ny besked næste morgen.
Næste morgen fik vi endnu en 4 årsag og samtidig fandt vi ud af at de havde indlogeret os på et forkert hotel....
I en minibus og til et nyt BA hotel, hvor vi så endelig havde lidt held med os...

Vi havde fået executive suiten, med 3 værelser, 2 badeværelser og walkin closet, det var kanon flot. Når nu man skal strande var det i hvert fald et godt sted. Her fik vi igen en ny forklaring og besked på at vi ikke skulle nogen steder de næste dage.

Jeg fik arrangeret at vi kunne få en føsdagsmiddag for 2 og en lagkage til ADs 35 års føsdag, hvilket hun blev dejlig overrasket over. Dagene nød vi ved poolen blandt andet med at jeg tog 150 banelængder i alt 3.300 meter...

Endlig lykkedes det.... BA havde fået indsat et ekstra fly som vi skulle med, endelig skulle vi hjem...

Efter 12 timer i fly landede vi i Heathrow lufthavn, fik vores bagage og fik så endnu en lidt træls besked...
I Bangkok var vi blevet lovet at BA ville sørge for at vi kom hele vejen hjem, det ville de bare ikke i London, så vi måtte selv få arrangeret en flyvning fra London til Billund, hvilket heldigvis lykkedes!

ADs forældre hentede os i lufthavnen og tog os med hjem til frikadeller, danske kartofler og stuvet hvidkål, hold kæft hvor vi åd.... :-)

Nu sidder jeg her i stuen og kigger ud i vores have, og ser det danske forår så småt komme frem... Det har været en helt fantastisk tur som vi aldrig glemmer, det er slet ikke til at fatte at vi har været hele vejen rundt og nu er vi hjemme igen.
Det har været så fedt!!!!

Ude er godt, fantastisk, henrivende og tankevækkende...
....men hjemme er også super dejligt!!! (JJ)

Se billeder fra de sidste dage her